הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. בניית אתר לעסק קטן בתחילת דרכו

בניית אתר לעסק קטן בתחילת דרכו

להקמת אתר אינטרנט או חנות אינטרנטית יש מספר מטרות, לרבות שיפור תדמית העסק, הגדלת המכירות, חסכון בזמן והגדלת החשיפה של העסק.
הקמת אתר לעסק קטן באינטרנט

האינטרנט הפך להיות כלי שיווק ופרסום אידאלי. מפרסמים רבים מנצלים את יכולותיו ויתרונותיו ומעלים בו הודעות שיווקיות, מפיצים מסרים פרסומיים ומקדמים את השירות והמוצר שלהם. בין סוגי הפרסום יש אפשרות לבניית אתר, וגם אם אתם מחזיקים בעסק קטן ממולץ לפרסם אותו באינטרנט. אתר האינטרנט הוא הבסיס להרבה מאוד אפשרויות פרסום שמפנות את מודעות הפרסומת אליו, ובו נעשית ההתקשרות עם הלקוח, בין אם פניה בטופס יצירת הקשר, פניה טלפונית, או רכישה מקוונת במקרה שהאתר הינו חנות אינטרנטית.

לאתר אינטרנט לעסק יש מספר מטרות מרכזיות:

  • שיפור תדמית – ברגע שלעסק יש אתר, זה מעלה את איכותו כי הלקוחות המתעניינים בשירות של העסק, יכולים להיכנס לאתר ולעיין בנוחות בנתונים ובשירותים המתאימים להם. לכן, חשוב לבנות אתר מעוצב לעסק כדי שיהיה נעים לעין המתבונן. מבחינת ניהול התוכן, חשוב שהאתר יהיה קריא, מובן ויספק את כל המידע הנדרש.
  • הגדלת המכירות – כאשר אתר האינטרנט הינו חנות אינטרנטית, כלומר, אתר מכירות שמציע למכירה מוצרים שונים שניתן להזמין ישירות באתר, אחת המטרות המרכזיות של האתר היא להגדיל את הכנסות בית העסק על ידי מיקסום המכירה ישירות באתר.
  • חסכון בזמן – אתר אינטרנט אינפורמטיבי, חוסך הרבה "כאב ראש". לקוחות פוטנציאליים שמחפשים דרך להגיע לבית העסק, מידע אודות העסק, מידע על מוצרים או שירותים שונים, יכולים למצוא את כל המידע ישירות באתר העסק או בחנות הווירטואלית, ללא צורך להתקשר טלפונית.
  • חשיפה לעסק – דרך מילות החיפוש שגולשים מקלידים בגוגל, ניתן להגיע לאתר של העסק. ככל שיהיו יותר מילות חיפוש המקודמות, כך תיגדל החשיפה מתוצאות החיפוש בגוגל. משום שגוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר ומשתמשים בו כמות אדירה של גולשים, חשוב לעדכן את האתר ולהוסיף לו תוכן ומידע ככל האפשר. התוכן מגדיל את הסיכוי שהאתר יקבל את החשיפה במנוע החיפוש בנושאים השונים שרלוונטיים לבית העסק.

בנוסף לבניית האתר וקידומו במנועי החיפוש השונים, חשוב שהוא יפורסם בעוד מקומות ברחבי הרשת. למשל מומלץ מאוד לפרסם אותו בפייסבוק. כיום כמעט לכל אחד יש חשבון פייסבוק ואנשים נמצאים ברשת החברתית שעות על גבי שעות. לכן, אפשר לפרסם אותו במודעת טקסט ולהוסיף קישור לאתר או לפתוח לעסק דף עסקי בפייסבוק. עוד אפשרויות פרסום באינטרנט הן בלוגים ופורומים בתחום העסק – פשוט חשוב שהאתר יופץ ככל הניתן ושיתפרסמו תכנים ומסרים שיווקים ככל האפשר.

חלק מדרכי הפרסום באינטרנט מוצעות בחינם, אבל אם רוצים לשדרג את הפרסום ולהגדיל ככל הניתן את מספר הכניסות, כדאי גם להיעזר בדרכי הפרסום השונות שעולות כסף. למשל, גוגל מציעים תוכנית של ניהול קמפיין ממומןעל פי התקציב של המפרסם.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים