הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. בחירת הדומיין המושלם לחנות האינטרנטית החדשה שלך

בחירת הדומיין המושלם לחנות האינטרנטית החדשה שלך

מתכנן להקים חנות אינטרנטית חדשה בקרוב? אחת הדילמות הראשונות היא על בחירת הדומיין.
בחירת דומיין לחנות באינטרנט

בחירת דומיין לחנות אינטרנטית חדשה

פתיחת חנות אינטרנטית חדשה יכולה להיות מיזם מרגש, אך אחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתצטרך לקבל היא בחירת שם הדומיין (שם המתחם) הנכון. הדומיין שלך אינו רק כתובת האינטרנט שלך; זהו זהות המותג שלך ומרכיב חיוני באסטרטגיית השיווק המקוון שלך.

חשוב להשקיע מחשבה בבחירת הדומיין, כיוון שבחירת דומיין לא טובה עלולה ליצור בעיות בהמשך הדרך. כאשר כל הקידום והשיווק שלך כבר מתבססים על דומיין בעייתי, זה לא כזה פשוט לבצע את המהלך הטכני והשיווקי להחליפו.

במאמר זה נדריך אותך בתהליך בחירת הדומיין המושלם לחנות המקוונת החדשה שלך.

דומיין לחנות באינטרנט משקף את המותג והנישה שלך

שם הדומיין שלך צריך לשקף את זהות המותג שלך ואת הנישה שאליה אתה מכוון. שקול מה אתה מוכר ואת הצעת המכירה הייחודית (ה-USP) של החנות המקוונת שלך. אם אתה מוכר תכשיטים בעבודת יד, למשל, דומיין כמו "ArtisticAdornments.com" יהיה מתאים יותר ממשהו גנרי.

שמור את זה קצר ופשוט

קל יותר לזכור, להקליד ולשתף שמות דומיינים קצרים ופשוטים. הימנע משימוש בביטויים ארוכים ומורכבים או במילים שקשה לאיית. סביר יותר שדומיין תמציתי יידבק במוחם של הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

הימנע ממקפים וממספרים. מקפים ומספרים יכולים להפוך שם דומיין למבלבל וכזה שמאתגר לזכור. הם יכולים גם להתפרש בצורה לא נכונה, ולהוביל לאיבוד תנועה. היצמד לאותיות ונסה להפוך את הדומיין שלך לפשוט ככל האפשר.

בחירת דומיין שקל לבטא

שם דומיין שקל לבטא הוא חיוני, מכיוון שהוא מעודד הפניות מפה לאוזן. אם אנשים לא יכולים לומר בקלות את שם הדומיין שלך, ייתכן שהם פחות ישתפו אותו עם חברים ובני משפחה.

טריק טוב הוא לנסות להקריא את שם הדומיין בטלפון. אם הצד השני מתקשה לשמוע או להבין מבלי לחזור על הדומיין מספר פעמים או לאיית אותו, המשמעות היא שבחירת הדומיין אינה טובה.

שילוב מילות מפתח בשם הדומיין

למרות שהן לא חשובות כמו פעם עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), הכללת מילות מפתח רלוונטיות בתחום שלך עדיין יכולה להיות מועילה. זה יכול לעזור ללקוחות פוטנציאליים להבין מה החנות שלך מציעה ויכול לשפר את דירוג מנוע החיפוש שלך.

עם זאת, אם ההכללה מסבכת את הדומיין, מקשה על האיות שלו או מאריכה אותו, הרבה פעמים ההעדפה היא לדומיין קצר וקליט גם אם ללא מילות המפתח.

הימנע מהפרת זכויות יוצרים

היזהר לא להפר זכויות יוצרים או סימנים מסחריים כלשהם בעת בחירת הדומיין שלך. בדוק כדי לוודא ששם הדומיין שלך אינו דומה מאוד למותגים או לעסקים קיימים.

בחר את סיומת הדומיין הנכונה

סיומת הדומיין, המכונה גם הדומיין ברמה העליונה (TLD), היא החלק של הדומיין שמגיע אחרי הנקודה (למשל, .com, .net, .store). בעוד ש-.com הוא ה-TLD הפופולרי ביותר, זו אינה תמיד האפשרות הטובה ביותר.

תן העדפה לסיומת דומיין מקומית. אם החנות האינטרנטית שלך תשמש קהל מישראל, הסיומת צריכה להיות co.il. אשר נתפס כישראלי יותר בקרב הגולשים וגם מקודם טוב יותר בתוצאות החיפוש.

בדוק זמינות של הדומיין לרכישה

ברגע שיש לך כמה רעיונות לשמות דומיין אפשריים, השתמש ברשם דומיינים או בכלי לחיפוש שמות דומיין כדי לבדוק את זמינותם. זכור ששמות מתחם רבים כבר נלקחו, אז היו מוכנים עם רשימה של חלופות.

תאימות מדיה חברתית

מומלץ לבדוק אם שם הדומיין שתבחר זמין כשם משתמש בפלטפורמות המדיה החברתית הגדולות. עקביות בין האתר ובפרופילי המדיה החברתית שלך יכולה לעזור לבנות נוכחות מקוונת חזקה.

אם מצאת דומיין טוב, כזה שמשקף יפה את המותג שלך, קצר וקליט וזמין לרכישה, אבל השם תפוס במדיה החברתית, נסה לאתר ברשת החברתית את שם הדומיין עם או בלי הסיומת, או עם תוספת המדינה וכיו"ב, כלומר, ואריאציה על שם הדומיין.

הגן על המותג שלך

לאחר בחירת הדומיין שלך, שקול לרכוש דומיינים דומים עם שגיאות כתיב או וריאציות נפוצות, כדי להגן על המותג שלך מפני מתחרים וחקיינים פוטנציאליים.

בחירת דומיין לחנות באינטרנט - מילות סיכום

בחירת שם הדומיין המתאים לחנות המקוונת החדשה שלך היא צעד מכריע בבניית חנות מצליחה באינטרנט. זו החלטה שאמורה לשקף את המותג שלך, להיות קלה לזכור ולהדהד את קהל היעד שלך. על ידי ביצוע העצות האלה, תוכל להבטיח ששם הדומיין שלך לא רק מייצג את החנות שלך ביעילות, אלא גם תורם להצלחה ארוכת הטווח שלך בעולם הקמעונאות המקוונת.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים