הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. על חשיבות הקידום האורגני בהליך הקמת אתר חדש

על חשיבות הקידום האורגני בהליך הקמת אתר חדש

קידום אתרים אורגני כחלק אינטגרלי בבניית אתר אינטרנט חדש

לחשוב גבוה כמה שיותר כבר מההתחלה

כל מי שיש לו אתר אינטרנט, בעיקר אם מדובר באתר מסחרי, חנות וירטואלית או אתר תוכן, רוצה לראות את האתר שלו כמה שיותר גבוה בעמוד הראשון בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והמוכר ביותר כיום, ולכן מיקום גבוה בתוצאות החיפוש במנוע זה, משמעותן הרבה מאוד כניסות לאתר.

כשמדברים על קידום אתרים, מתכוונים לסך כל הפעולות שעושים כדי להביא את האתר למקומם גבוה בתוצאות החיפוש במנועי חיפוש. קידום האתר צריך להתחיל למעשה עוד לפני שהאתר נבנה. חברת בניית אתרים שעושה גם קידום אתרים תדע לעשות זאת על הצד הטוב ביותר ולשלב את קידום האתר שלכם בתהליך בנייתו.

קידום אורגני לאתר חדש - איך עושים את זה נכון?

הדבר הראשון שצריך לעשות בקידום אתרים הוא לבחור דומיין חזק ומתאים לנושא של האתר. דומיין טוב יכול להועיל לרלוונטיות של האתר בעיניי מנועי החיפוש.

לאחר מכן, במהלך בניית האתר, מבצעים אופטימזציה של הקוד ושל התוכן, כדי לשפר את סריקת האתר ע"י מנועי החיפוש. אתר שבנוי בתקן HTML5 הוא החדיש ביותר כיום, יסרק באופן אופטימלי ע"י גוגל ומנועי החיפוש האחרים. היררכיית האתר חשובה ביותר למען השימושיות שלו, וגם לטובת שיפור הדירוג במנועי החיפוש. לכן, חשוב לפנות לבניית אתרים מקצועית, כיוון שבנייה נכונה של אתר לוקחת בחשבון את תקינות האתר מבחינת מבנה.

להלן, מספר נקודות חשובות שכדאי לשים אליהן לב כאשר מקדמים אתר במנועי החיפוש:

  • Title או כותרת החלון – זהו הפרמטר הגבוה ביותר באתר, והוא גם נסרק ראשון ע"י מנוע החיפוש, לכן ישנה חשיבות להדגיש בכותרת זו את מילות המפתח שאתם רוצים לקדם. הטייטל מופיע גם ככותרת האתר בתוצאות החיפוש, ומכאן שיש לו באמת חשיבות רבה.
  • לוגו לחיץ – שלחיצה עליו מפנה מכל הדפים באתר את העמוד הראשי שלו.
  • כותרות – כותרות h1, h2 ו h3 צריכות להיות בתגיות מתאימות בתוך הקוד כדי להבליט את ההיררכיה של הדפים באתר.
  • שילוב מילות מפתח – אותם מילים וביטויים שאתם רוצים לקדם, חשוב שיופיעו בכותרות השונות וכן בתוך הטקסט, אולם רצוי להימנע מאופטימיזציית יתר, כי גוגל עלול להעניש את האתר שלכם במקרה כזה. פיזור מילות המפתח באתר צריך להיעשות באופן טבעי, כך שיהיה נעים לקרוא את התוכן ולגלוש באתר.
  • קישורים פנימיים בין הדפים באתר – לקישורים בין דפי האתר צריך להיות עוגן טקסטואלי. כאשר הלינק כולל עוגן מבוסס טקסט, גוגל מקשר בין הטקסט שבעוגן לבין התוכן של העמוד שאליו הקישור מפנה, והוא מבין מכך שהעמוד המקושר רלוונטי לנושא.
  • הדגשות – ניתן להדגיש ביטויים או משפטים פה ושם במהלך הטקסט, אך לא באופן מוגזם. מנוע החיפוש מכיר בהדגשה כסימן לכך שהטקסט המודגש הוא רלוונטי מאוד לתוכן העמוד. לכן, רצוי להדגיש ביטויים המכילים מילות מפתח חשובות, כמובן בצורה הגיונית.
  • ערכים חלופיים לתמונות – גוגל עדיין אינו קורא תמונות באופן אופטימלי ואינו מפענח את תוכן התמונה בצורה אידאלי. לכן, מומלץ לתת לכל תמונה ערך Alt בתוך הקוד, שזהו ערך המתאר את התמונה באופן ברור ועם מילות מפתח רלוונטיות.
  • קישור סוגר – מומלץ שבתחתית העמוד יופיע קישור סוגר לעמוד הראשי, ואפשר גם לעמודים חשובים נוספים.
  • מפת אתר – מפת אתר היא דף ובו קישורים לכל הדפים החשובים והאיכותיים באתר. כל דף באתר יכיל גם הוא קישור למפת האתר.

לסיכום, קידום אתרים שנעשה כבר בתחילת הדרך, עוד בשלבי הקמת האתר, יצליח טוב יותר. לכן, אם פניכם להקמת חנות וירטואלית או אתר כלשהו, הכניסו לשיקולים גם את נושא הקידום האורגני.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים