הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. איך להקים חנות אינטרנטית לבעלי חיים ולהצליח בגדול

איך להקים חנות אינטרנטית לבעלי חיים ולהצליח בגדול

חנות וירטואלית באינטרנט שמוכרת מוצרים לבעלי חיים, יכולה לעזור בזרם לקוחות קבועים ובהגדלת המכירות של העסק. קיראו איך לעשות את זה נכון.
בניית חנות אינטרנטית למוצרים לבעלי חיים

שימור לקוחות קבועים בחנות וירטואלית לציוד בעלי חיים

לקוחות של חנות למכירת ציוד לבעלי חיים, הם בדרך כלל לקוחות קבועים, אשר אינם ממהרים לעבור לחנות אחרת בכל רכישה.

אנשים המחזיקים ברשותם כלבים, חתולים, דגים, תוכים או חיות מחמד אחרות, בוחרים הרבה פעמים להיעזר בשירותיהן של חנויות קבועות אצלן הם רוכשים מזון, ציוד, צעצועים או כל דבר אחר שהם צריכים ורוצים. לפעמים, הבחירה היא בחנות שממוקמת קרוב למקום המגורים שלהם או בחנות שמספקת להם מוצרים ושירותים ספציפיים. זה חוסך להם את הצורך לחפש חנויות אחרות שיכולות לעשות זאת.

אחת הדרכים לשמר מצב כזה של לקוחות קבועים לחנות, או יתרה מכך, למשוך לקוחות מחנויות אחרות, היא באמצעות חנות וירטואלית הפועלת ברשת. דרך חנות המאפשרת לנו לרכוש מוצרים ושירותים באמצעות האינטרנט, אנחנו יכולים גם לייצר מצב שהלקוחות שלנו לא יצטרכו לחפש חנויות אחרות, ומנגד אף נוכל למשוך אל החנות שלנו לקוחות שרוכשים מוצרי מזון ופריטים אחרות מחנויות שאינן מציעות להם אופציות כאלו.

מדוע חנות וירטואלית לבעלי חיים היא מומלצת?

בשביל להבין מדוע חנות וירטואלית יכולה לעזור לעסק, עלינו להבין תחילה את הרעיון של חנות וירטואלית לציוד ומזון בעלי חיים, מה זה אומר וכיצד היא בנויה.

ראשית, חנות וירטואלית המוכרת ציוד ומזון לבעלי חיים, היא אתר מכירות באינטרנט שדרכו אפשר לחפש מוצרים ושירותים ואז לבצע הזמנה ללא צורך להגיע פיזית אל החנות. אנחנו יכולים להשתמש בסוג כזה של שירות בכל זמן, בכל יום ובכל שעה, מכל מקום בו אנחנו נמצאים. בחנות כזו, ניתן למצוא לדוגמה מזון לבעלי חיים, משחקים מיוחדים לבעלי חיים, כלוב לתוכים, אקוואריום לדגים, מלונות לכלבים ועוד.

בצורה כזו, אם נניח אנחנו נתקעים בלי מזון לכלב או מעוניינים לרכוש חטיף מיוחד לחתול, אז יש לנו אפשרות לעשות את זה באופן מיידי מבלי שאנחנו צריכים להמתין שהחנות תיפתח ומבלי שנצטרך לגשת אליה בעצמנו. החנות האינטרנטית מספקת לנו משלוח של הפריטים השונים אל המקום בו אנחנו מתגוררים או עובדים, ככה שכל שלבי הרכישה, מרגע ביצוע ההזמנה ועד קבלת הפריטים שהוזמנו, יכולים להעשות מבלי לצאת כלל מהבית. בתור לקוחות, עצם זה שאנחנו רוכשים בחנות וירטואלית ולא בחנות פיזית, למעשה מבטל את גורם המיקום והופך אותו לחסר משמעות ומאפשר לנו לרכוש מחנויות הממוקמות פיזית רחוק מאוד מאיתנו. זאת כמובן בתנאי שנקבל את המשלוח בזמן וללא עלות נוספת שמשפיעה על עלויות העסקה באופן כללי.

אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד חנויות וירטואליות שמתמחות בתחום של מכירת ציוד ומזון לבעלי חיים. באופן טבעי, לא עם כל חנות יהיה נכון לנו לעבוד. חוויית המשתמש באתר היא דבר מהותי שעליה תצליח או תיכשל החנות. בנוסף, בעלי החנויות צריכים לחשוב כל הזמן כיצד הם יכולים למשוך אליהם עוד ועוד לקוחות על מנת להגדיל את סך הלקוחות והמכירות של החנות. 

איך בונים חנות באינטרנט לבעלי חיים ומוצריהם?

כדי להצליח למכור באינטרנט מוצרים לבעלי חיים, או למעשה כל דבר, נדרשת תוכנית עבודה מסודרת.

בשלב הראשון, אנחנו צריכים לאפיין את החנות שלנו וכן את הלקוחות שפונים אלינו. כך נדע מה בדיוק הם מחפשים וכיצד עלינו לעשות זאת. אנחנו צריכים לחשוב על כל התהליך שהם אמורים לבצע מהרגע שהם נכנסים לחנות ועד לרגע שהם מקבלים מאיתנו את המשלוח. כשחושבים על כך, אין זה שונה מעיצוב של חנות פיזית, כשהמטרה שלנו היא להוביל את הלקוח מנקודה א' לנקודה ב', ולאפשר לו למצוא ולרכוש כמה שיותר מוצרים.

במקרה של חנות וירטואלית אנחנו צריכים לדעת כיצד לנהל את התהליך באופן שישרת את המטרה שלנו, קרי להגדיל את כמות הלקוחות ולייצר מצב שהם ירכשו כמה שיותר מוצרים. לשם כך, חשוב שעמודי המוצרים באתר יספקו את המידע המלא על כל מוצר ומוצר, מבחינת הערך המוסף שהוא מעניק לרוכש, האחריות שלו, תנאי התשלום ועוד. בנוסף, יש לשלב באתר אפשרויות מתקדמות שמגדילות את סל הרכישה הממוצע של הרוכשים: מבצעים שונים, הנחות מיוחדות, רכישה של סטים, המלצה על מוצרים משלימים ומוצרים נילווים, צבירת נקודות בעת הרכישה, אפשרות לרכוש כרטיסי גיפט-קארד ולהעניקם כמתנה ועוד.

בניית התהליך בצורה נכונה תבטיח אפשרות גם לשמר לקוחות קיימים אשר עוברים להשתמש בחנות הוירטואלית שלנו, וגם לייצר מצב בו לקוחות חדשים יעברו מאלינו מחנויות שלא מציעים אפשרות של רכישה אונליין.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים