הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. איך נכון יותר לבנות חנות וירטואלית לבגדים באינטרנט

איך נכון יותר לבנות חנות וירטואלית לבגדים באינטרנט

יש לכם עסק פיסי למכירת בגדים ואתם רוצים להגדיל את המכירות 24/7 בכל הארץ? בניית חנות וירטואלית למכירה של בגדים יכולה להרים את העסק שלכם מעלה ולעזור לכם לפרוץ את תקרת הזכוכית.
ככה מקימים חנות בגדים באינטרנט

איך בונים חנות בגדים באינטרנט?

יותר ויותר אנשים מעדיפים היום לבצע קניות בגדים דרך האינטרנט. במקום לצאת מהבית וללכת לקניון ולבצע קנייה של בגד כזה או אחר, הם בוחרים להיכנס לאתר אינטרנט, דרך המחשב הביתי או מכשיר הסלולר, לחפש ולבצע קנייה און ליין. אומנם הם יצטרכו לחכות מספר ימים עד שמשלוח עם המוצר יגיע אליהם הביתה, אך זה הרבה יותר משתלם מבחינה כלכלית ומבחינות אחרות.

במאמר זה אנחנו נסביר למה זה משתלם יותר לבצע קניות בגדים דרך האינטרנט ולאחר מכן נסביר באריכות, כיצד בונים חנות וירטואלית לבגדים בצורה נכונה. המידע מיועד לכל סוגי החנויות, קרי בגדי תינוקות, ילדים, נוער, נשים וגברים.

בניית חנות וירטואלית לבגדים היא דבר נחוץ עבור כל בית עסק שמתעסק בתחום. לא משנה אם מדובר בעסק קטן או גדול, אם מדובר בחנות עצמאית או רשת. בשנותיו הראשונות של האינטרנט, גם אחרי שהחלו להיפתח חנויות וירטואליות בתחומים שונים, היו רבים שסברו שגולשים לא ירצו לקנות בגדים דרך האינטרנט מאחר ואי אפשר לבדוק ולמדוד את הבגד לפני הרכישה. עם השנים, התברר שזה לא נכון. יותר ויותר אנשים בוחרים לבצע כך את הקניות שלהם.

מה היתרונות של רכישת בגדים דרך חנות וירטואלית?

רכישת בגדים דרך חנות וירטואלית מספקת מספר יתרונות לגולש. מה שמאפשר כמובן גם לבעל העסק ליהנות מהם.

יתרון ראשון, אפשרות ליהנות ממבחר רחב ומגוון של בגדים מסוגים שונים. כשלקוח מגיע לקניון לרכוש בגדים, הוא יכול ליהנות רק ממה שהחנויות השונות מציעות לו במקום. באינטרנט, לעומת זאת, הוא יכול ליהנות ממגוון של חנויות וירטואליות מכל הארץ ואפילו מכל העולם.

יתרון שני, אפשרות להשוות בין מוצרים שונים, הן השוואת מחירים והן השוואה של סוג בד, עיצוב ועוד.

יתרון שלישי, באינטרנט אפשר למצוא חנויות של מעצבים פרטיים וכן חנויות שפועלות רק ברחבי הרשת ולא בשום מקום אחר. כך אפשר ליהנות מבגדים של יזמים ומעצבים עצמאיים ולא רק של רשתות גדולות ומוכרות. חשוב לציין עוד, דרך האינטרנט אפשר למצוא מגוון רחב של הנחות ומבצעים.

יתרון רביעי, כמו במקרים רבים אחרים של רכישת מוצרים דרך הרשת, הרי שהרכישה מתבצעת בקליק אחד, מכל מחשב, טאבלט או מכשיר סלולר, והיא יכולה להתבצע כל יום בכל שעה.

יתרון חמישי, הרכישה דרך האינטרנט מונעת את הצורך לצאת מהבית, חוסכת עלויות נלווית, והיא הרבה יותר נוחה ופשוטה.

בניית חנות וירטואלית לבגדים - איך עושים את זה נכון?

כשבעל עסק למכירת בגדים מתכנן לבנות חנות וירטואלית, עליו לשאול את עצמו, למי הוא פונה, מי קהל הלקוחות שלו, ואיך אפשר לייצר עבורם חווית גלישה ורכישה נעימה ומשתלמת. הוא צריך לזכור, ככל שהתהליך יהיה יותר איכותי, יותר מהיר ונוח, כך סביר להניח שהגולשים יחזרו אליו לאתר לקנות בגדים נוספים בעתיד.

דבר ראשון שצריך לעשות זה לחלק את הבגדים על פי קטגוריות. ניתן לחלק את זה על פי קטגוריות של גיל, מין, סוג בגד, סוג בד, עונה ועוד. ככל שיהיה ניתן למצוא בגדים באופן יותר ממוקד ומדויק, כך יהיה יותר קל לחפש וסביר להניח שהגולשים גם יוכלו ליהנות מחוויית רכישה הרבה יותר נעימה.

דבר שני שעליו לעשות זה לספק את כל המידע על הבגד. הן מבחינת סוג החומר, הן מבחינת סגנון ואופי שימוש, והן מבחינות אחרות. ככל שמספקים ללקוח יותר מידע, כך קל יותר לקבל החלטה מה לקנות והוא גם יודע מה נכון מבחינתו לקנות.

דבר שלישי, חנות וירטואלית חייב להיות גם מבוססת שיווק ופרסום. כלומר, אם לקוח מעוניין לרכוש חולצה, אז חשוב להציע לו גם מכנסיים מתאימות ופריטים אחרים. אם לקוח מעוניין למשל לקנות מכנס מסוים, אז אפשר להציע לו עוד זוגות של מכנסיים בעיצובים אחרים. אם השיווק נעשה בצורה נכונה, אז סביר להניח שהגולש ירכוש יותר ממוצר אחד. בוודאי אם נותנים לו הנחות ומבצעים.

דבר רביעי ואחרון, כשבונים חנות וירטואלית צריך להתייחס לכל שלבי הקנייה. מהשלב בו הלקוח נכנס לאתר ועד לשלב בו הוא יוצא ממנו. לא צריך רק לחשוב על כך שהלקוח יקנה מוצר כזה או אחר, אלא צריך גם לחשוב על שאר החלקים בתהליך, בשביל שהלקוח ייהנה מחוויית גלישה מלאה.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים