הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. הקמה חכמה של חנות מחשבים אינטרנטית שמביאה להצלחה גדולה

הקמה חכמה של חנות מחשבים אינטרנטית שמביאה להצלחה גדולה

מעוניינים למכור מחשבים בהיקפים גדולים? שיקלו להקים חנות וירטואלית מקצועית למחשבים. אפיון ותכנון חכמים יכולים להביא להצלחה גדולה לעסק.
הקמת חנות מחשבים באינטרנט

בניית חנות וירטואלית למחשבים זה דבר הכרחי לכל עסק המוכר מחשבים

כמעט בכל תחום, אנחנו יכולים למצוא היום חנויות וירטואליות אשר מוכרות מוצרים ושירותים לקהל הרחב, בין אם זה לקהל מקומי, למשל בישראל, ובין אם זה לקהל בינלאומי, בכל מדינה אחרת. מאחר והרבה מאוד אנשים מעדיפים היום לרכוש מוצרים דרך האינטרנט, אז באופן טבעי בעלי עסקים רבים המחזיקים חנות פיזית, לא ירצו לוותר על האופציה הזאת מבחינתם.

אנחנו יכולים למצוא ברשת הרבה מאוד חנויות וירטואליות המציעות לנו מחשבים ניידים ונייחים למכירה, כולל הציוד ההיקפי הנדרש עבורם. מדובר על חנויות עצמאיות וכן חנויות רשת, כלומר כאלה השייכות לרשתות ארציות המחזיקות ברשותן סניפים בכל רחבי הארץ. לצד הסניפים הפיזיים, אותן רשתות גם מחזיקות חנות וירטואלית המאפשרת לגולשים להזמין מוצר באינטרנט ולקבל אותו במשלוח הביתה או לבית העסק, ולהבדיל, לאסוף אותו מסניף מסוים על פי בחירתם.

פעמים רבות ניתן למצוא באתרי חנות אינטרנטית למכירת מחשבים לא רק מחשבים וציוד היקפי, אלא גם קונסולות משחק לטלוויזיה, מכשירי סלולר ואפילו מוצרי חשמל שונים וגאדג'טים לבית.

מדוע משתלם להקים חנות וירטואלית למחשבים?

תחום המחשבים הוא תחום קלאסי למכירות באינטרנט. ברוב המקרים, מספיק לרוכש לקרוא את האפיון של כל מוצר, ואם הוא יודע את הדגם בו הוא מעוניין, הוא יכול בקלות להשוות את אותו המוצר בין אתרים שונים. בניגוד לרכישה של מוצרים מעוצבים, כגון בגדים, תכשיטים ואפילו רהיטים, עולם המחשבים הוא עולם פונקציונאלי שנמדד בפרמטרים מאוד מדוייקים של נפח, מהירות, גודל וכיו"ב.

באמצעות רכישה מקוונת, אנו חוסכים מהגולש את הצורך להגיע אל החנות באופן פיזי ומאפשרים לו לבצע רכישות מהירות ויעילות, בין אם מדובר בצרכים פרטיים או בצרכים עסקיים. הרוכש אינו צריך לצאת מאיזור הנוחות שלו, הבית או המשרד, ונחסכת ממנו נסיעה, חיפוש חניה, המתנה בתור וכיו"ב. ציוד מחשבים אפשר להזמין גם בפיג'מה בשעה 22:00 בלילה כשהחנות הפיזית סגורה ולקבל את המוצרים שהוזמנו באמצעות משלוח עד הבית. באופן הזה, החנות הווירטואלית מאפשרת הגעה לקהלים שגרים רחוק מבית העסק ומעוניינים לרכוש ציוד מחשבים באופן ובזמן שנוח להם.

איך מוכרים מחשבים באינטרנט בצורה נכונה?

על מנת שנוכל ליהנות מהיתרונות של חנות וירטואלית משגשגת למכירת מחשבים מחד ולספק ללקוחות שלנו את מה שהם צריכים מאידך, אזי שעלינו לדעת כיצד לבנות חנות וירטואלית למחשבים בצורה נכונה.

דבר ראשון שנדרש מחנות מחשבים באינטרנט, זה שהיא תכלול הרבה מוצרים (מאות ואף אלפים) שיהיו מעודכנים כל הזמן. בעולם המחשבים ישנה תחלופה מאוד מהירה של הדגמים השונים, וגם עלויות המוצרים משתנות בצורה קבועה. לכן, כדאי להתממשק למאגרי ספקים ולמשוך משם את המוצרים בצורה עקבית, ולא לעדכן את המוצרים באתר ידנית.

אתר המכירות חייב להיות נוח לגלישה, מהיר, מונגש לבעלי מוגבלויות, מותאם לסלולר ולטאבלטים, עם יכולות ניווט פשוטות וברורות. חייב להיות סדר בהיררכיה של המוצרים, שכן מדובר בהרבה מאוד מוצרים. כדאי לשלב אפשרויות מתקדמות של מיון וסינון בעמודי הקטגוריה, כדי לאפשר לגולשים לאתר את המוצרים שהם מעוניינים בהם, למשל, לפי סינון של דגם, טווח מחירים, ומאפייני מוצר שונים (מהירות, נפח וכו'). החיפוש באתר חייב להיות חכם ולהציג תוצאות רלוונטיות ככל שניתן.

עמודי המוצר חייבים להיות מפורטים עם אפיון טכני ברור ומקיף. מוצר שלא יכלול את האפיון המלא, סביר שאחוזי הרכישה שלו יהיו נמוכים.

כדאי לכלול אפשרות להשוואת מוצרים שונים לפי מאפייני המוצר. באופן הזה, הגולשים יקבלו החלטה מושכלת על הרכישה של המוצרים בהם הם מעוניינים.

לסיום, המערכת שנקים והשירות שנספק דרך האתר זה רק צד אחד של הסיפור. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לספק גם את הצד השני, בין אם זה משלוח של המוצר אל בית הלקוח או אל בית העסק, לספק לו אחריות וכל מה שנדרש כאילו הוא קנה את המוצר בחנות פיזית ברכישה פרונטאלית.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים