הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. איך בונים חנות וירטואלית למכירת מוצרי חשמל שמוכרת יותר

איך בונים חנות וירטואלית למכירת מוצרי חשמל שמוכרת יותר

לצד חנות פיזית או במקומה, בניית חנות באינטרנט למוצרי חשמל יכולה לגדיל לכם את המכירות אם תקימו ותנהלו אותה נכון. במאמר זה נסקור מהם התנאים לחנות מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מצליחה באינטרנט.
בניית חנות וירטואלית למוצרי חשמל ואלקטרוניקה

בניית חנות וירטואלית לצד ניהול חנות פיזית

אחד מסוגי המוצרים הפופולאריים ביותר לקניות בקרב גולשים באינטרנט, הם מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. על פניו זה נשמע תמוה, הרי לרוב מוצרי חשמל מחייבים הוצאה כספית משמעותית, אז היינו מצפים שאנשים יעדיפו ללכת לחנות פיזית, לראות את המוצר, לבדוק אותו, לוודא שהוא אכן מתאים להם ורק אז לבצע את הקנייה. לא היינו מצפים שהם יבצעו את הרכישה דרך אתר אינטרנט כזה או אחר.

אך עצם זה שהרבה מאוד גולשים, לקוחות פוטנציאליים, מעדיפים היום לקנות מוצרי חשמל דרך האינטרנט, מלמד על השינוי שחל בתחום הצרכנות בכלל ובפרט בכל מה שקשור לצרכנות און-ליין. ישנם יותר ויותר בעלי עסקים אשר לצד חנויות פיזיות שמוכרות מוצרי חשמל, בוחרים למכור גם מוצרים באמצעות חנויות אונליין, כך הם מרחיבים באופן משמעותי את היכולת שלהם למכור מוצרים, לייצר לעצמם קהל לקוחות גדול יותר, ובמובנים מסוימים אפילו לחסוך עלויות שכרוכות באחזקת חנות פיזית.

במאמר זה נסביר איך בונים חנות וירטואליות למכירת מוצרי חשמל. לפני כן, נסביר מדוע זה משתלם ומה נדרש לשם כך, מעבר לחנות עצמה. צריך לזכור, המטרה של חנות וירטואלית היא לספק שירות איכותי, מתקדם ומהיר, כמו חנות פיזית ואולי אפילו יותר. הכל במטרה למשוך כמה שיותר גולשים לבצע את הרכישה דרך חנות וירטואלית ולוותר על הצורך והטרחה להגיע אל החנות באופן פיזי.

מדוע משתלם לפתוח חנות וירטואלית?

אחזקת חנות וירטואלית למוצרי חשמל במקום אחזקת חנות פיזית או בנוסף אליה משתלמת מאוד לעסקים המוכרים מוצרי חשמל. יש לכך שלושה הסברים מאוד פשוטים. ראשית, בעזרת חנות וירטואלית אפשר להגיע אל קהל לקוחות רחב וגדול, כזה שלא בהכרח ניתן להגיע אליו דרך חנות פיזית. מדובר על קהל לקוחות שמתגורר במקומות מרוחקים או כזה שלא ימהר לבצע קניות דרך חנויות פיזיות, למשל קהל צעיר או הורים לילדים.

שנית, חנות וירטואלית לאלקטרוניקה מאפשרת לחסוך בעלויות של אחזקת חנות פיזית. עלויות שכירות של אולם תצוגה פיזי גבוהות פי עשרה מגובה התשלום החודשי של אחזקת חנות וירטואלית. גם בכל הנוגע לעלויות השיווק, הן נמוכות משמעותית בעולם הדיגיטלי המקוון לעומת העולם הפיזי. לעיתים, אפשר לבחון אופציה לסגור את החנות הפיזית או לעבוד במתכונת מצומצמת יותר, ולבצע את כל המכירות דרך החנות באינטרנט, ובכך, לחסוך אלפי ועד עשרות אלפי שקלים בחודש.

הסבר שלישי, בניית חנות אינטרנטית למוצרי חשמל יכולה לפתוח פתח לבעלי העסק לשלב תחומי מכירות נוספים. כמו כן, היא יכולה לאפשר להם להתחרות מול בעלי חנויות אחרים בצורה הרבה יותר משתלמת. זה ללא ספק פותח לכל מי שמעוניין בכך, אפשרויות רחבות יותר מבחינה עסקית והגדלת המכירות.

כיצד בונים חנות וירטואלית למוצרי חשמל בצורה נכונה?

חנות וירטואלית שמוכרת מוצרי חשמל צריכה לכלול מגוון מוצרים רחב, כאשר לכל מוצר ישנו עמוד עם הסבר ברור שכולל הסבר על המוצר, את המפרט הטכני של המוצר, תמונות ברורות ואת תנאי הרכישה שלו (זמן אספקה, אזורי אספקה, תנאי תשלום, תקופת אחריות וכו').

הניווט באתר צריך להיות נוח, ואיתור המוצרים צריך להיות קל. החיפוש בחנות הווירטואלית צריך לאפשר איתור מוצרים בהתבסס על איותים שונים של המוצר, חיפוש לפי שם הקטגוריה או לפי שם המותג.

מומלץ לממשק את החנות הווירטואלית לאתרי השוואת מחירים, באופן שכל עדכון באתר יעדכן אוטומטית את המידע שמוצג באתר השוואות המחירים.

אם קיימים בחנות הווירטואלית הרבה מאוד דגמים שונים, מומלץ לכלול מנגנון השוואה פנימי, שיאפשר לגולש לבחור מספר מוצרים שונים ולקבל תצוגה טבלאית שמשווה את המפרט הטכני של המוצרים הללו.

אחזקה מוצלחת של חנות וירטואלית למוצרי חשמל

קיימת משמעות לא רק לבניית החנות האינטרנטית עצמה ולחוויית השימוש בה, אלא גם לאחזקה שוטפת שלה. חנות וירטואלית שמתוחזקת נכון, מובילה לריבוי הזמנות ולהגדלה ברורה של המכירות.

ראשית, חובה על בעל החנות באינטרנט לתחזק את המוצרים באתר: להעלות מוצרים חדשים, לעדכן מחירים, וכמובן, לקבוע מבצעים מיוחדים או חבילות מומלצות.

בנוסף, יש צורך גם לטפל בהזמנות השוטפות שנכנסות לחנות ולדאוג למשלוח המוצרים ללקוחות שהזמינו אותם. יש משמעות לכל התהליך שמתבצע מהרגע בו הלקוח מסיים את תהליך ההזמנה ועד לשלב בו הוא מקבל את המוצר אליו הביתה או לעסק. למשל, צריך לדעת איך לקבל את ההזמנה, איך לוודא שהיא מבוצעת בצורה נכונה, לתאם עם הלקוח זמן ההגעה ולבצע את המשלוח באופן מקצועי, כאשר אם יש צורך אז בעל מקצוע צריך להגיע אל בית הלקוח בשביל לבצע התקנה והדרכה.

חובה גם לטפל בכל הקשור לשירות ולאחריות שלאחר הרכישה. למרות שמדובר בחנות וירטואלית, עדיין יש לבעל העסק אחריות כלפי הלקוח, בין אם הוא מעוניין להחזיר את המוצר ובין אם הוא צריך לקבל שירות תיקונים, החלפת רכיבים או כל דבר אחר.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים