הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. איך לבנות חנות משגשגת למכירת רהיטים באינטרנט

איך לבנות חנות משגשגת למכירת רהיטים באינטרנט

על היתרונות של בניית חנות וירטואלית לריהוט שמוכרת באינטרנט במקום או בנוסף לחנות הפיזית. קיראו כיצד להצליח עם המכירה המקוונת.
מכירת רהיטים באינטרנט

מכירת רהיטים באינטרנט כמנוע לצמיחת העסק

כשיש צורך לקנות ריהוט לבית או לעסק, יש את אלו הרגילים ללכת לחנות פיזית ושם לבצע את הקנייה אחרי שבחנו את הפריטים השונים המוצגים באולם התצוגה. אך בשנים האחרונות, בדומה להרבה מאוד תחומים אחרים, גם בתחום הריהוט, אנו רואים שינויים בהרגלי הצריכה, בכך שיותר ויותר אנשים בוחרים לרכוש פריטי ריהוט לא רק דרך חנויות פיזיות, אלא גם דרך חנויות וירטואליות, קרי באינטרנט.

בעלי עסק רבים שמבינים לאן נושבת הרוח, מנהלים את העסק שלהם דווקא באונליין ומקימים חנות וירטואלית לרהיטים. יש את אלו שמנהלים חנות פיזית לצד החנות הווירטואלית, ויש את אלו שמנהלים חנות וירטואלית לבדה.

בחנות וירטואלית לרהיטים, כל לקוח אשר מחפש פריטי ריהוט לבית או לעסק, לא צריך להגיע בהכרח פיזית אל החנות, אלא יכול לקנות את המוצרים הרצויים מבחינתו דרך האינטרנט. הוא מבצע את ההזמנה, ותוך זמן קצר יכול לקבל את המוצר אל היעד אליו ביקש שישלח.

חנויות ריהוט באינטרנט יכולות לספק ריהוט ביתי, ריהוט גן, ריהוט משרדי או שילוב בין האפשרויות השונות. מגוון הדוגמאות והעיצובים שניתן להציע בחנות האינטרנטית הוא אינסופי. אפשר להציע למכירה נישה ספציפית, למשל להתמקד בחדרי שינה בלבד או בחדרי ילדים בלבד, אך אפשר גם להציע מגוון רחב של מוצרים מקטגוריות שונות באותה חנות אינטרנטית.

מדוע לקוחות יעדיפו לקנות רהיטים דרך האינטרנט?

הנתונים מראים כי ישנה עלייה מתמדת בכמות האנשים שמעדיפים לבצע רכישות דרך האינטרנט ולא בחנויות פיזיות באופן פרונטאלי. עם הזמן, יותר ויותר תחומים נכנסים ל"מעגל הקניות" ברשת, וכך גם פריטי ריהוט אשר נרכשים בצורה מקוונת דרך אתרי מכירות.

ההסבר לכך הוא פשוט. רכישת רהיטים באינטרנט, ולמעשה רכישה של כל מוצר באינטרנט, היא נוחה יותר, קלה יותר וחוסכת לא מעט זמן וכסף לרוכש. במקום לצאת מהבית, לנהוג, לשלם על דלק וחנייה, לבזבז יום עבודה, ניתן לבצע את כל הליך הרכישה בזמן הפנוי בבית דרך המחשב הביתי או מכשיר הסלולר שלנו. כמו כן, זה מאפשר לנו להגדיל באופן משמעותי את ההיצע שעומד לרשותנו. במקום להסתפק בחנות אחת או שתיים שנמצאות באותו אזור נניח, אנחנו יכולים להיכנס לשורה של אתרי אינטרנט שמציעים לנו אפשרות לרכוש פריטי ריהוט, מה שכמובן מגדיל את ההיצע בצורה משמעותית.

מדוע משתלם לבעל חנות רהיטים להחזיק גם חנות וירטואלית?

לאחר שתיארנו את כל היתרונות ללקוח ברכישה באינטרנט במקום בחנות פיזית, נסביר מדוע משתלם לבעלי חנות רהיטים שבבעלותם חנות פיזית להחזיק בנוסף גם חנות וירטואלית לרהיטים.

החזקה של חנות וירטואלית נוסף על החנות הפיסית עוזרת למקסם את יכולת המכירה של העסק. במקום להסתפק אך ורק בחנות פיזית אליה יגיעו לקוחות בשביל לרכוש פריטי ריהוט כאלה ואחרים, בעלי העסק מאפשרים גם למי שרוצה לעשות את הקניות דרך האינטרנט לבצע את הקניות אצלם.

צריך לזכור, כי הרבה פעמים חנות ריהוט נהנית מקהל לקוחות שמתגורר באזור, ביישובים סמוכים ובמקרים מיוחדים, גם של קהל לקוחות שמתגורר אולי מעט רחוק יותר. ברגע שבעל החנות מחליט להחזיק גם חנות וירטואלית, אז הוא מרחיב באופן משמעותי את קהל הלקוחות הפוטנציאליים של העסק. ההוצאה השולית על תפעול חנות וירטואלית בנוסף לחנות הפיסית הינה נמוכה יחסית, שכן אולם התצוגה או המחסן בו הוא מחזיק את המלאי כבר קיימים ופועלים ממילא, ואין צורך להשכיר מקום נוסף לשם אחסנת המלאים.

יתרה מכך, החזקת חנות וירטואלית לרהיטים נוסף על החנות הפיזית, לא זאת בלבד שמרחיבה את קהל הלקוחות משמעותית, אלא גם מרחיבה את משך זמן הקנייה שעומד לרשות הלקוחות שלו. בעוד חנות פיזית עובדת במסגרת שעות עבודה מוגבלת של 5-6 פעמים בשבוע סביב ה-8 עד 10 שעות ליום, הרי שדרך חנות וירטואלית אפשר לבצע את הרכישה 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביממה. החנות באינטרנט זמינה גם בלילה, בסופי שבוע ובחגים. מדובר על הרחבה משמעותית של משך הזמן שעומד לרשות הלקוחות לבצע את ההזמנה ומאפשר להם נוחות מירבית לבצע את הזמנתם בזמן שהכי נוח להם.

איך פותחים חנות וירטואלית לרהיטים שתצליח במכירות באינטרנט?

תכנון נכון בטרם הקמת חנות וירטואלית לרהיטים, יכול לעזור בהגדלת המכירות בטווח הארוך. צריך לזכור כי הצלחה של החנות הווירטואלית תגיע רק באמצעות שילוב של אתר מכירות מצליח עם שיווק דיגיטלי. אתר מכירות ללא שיווק, לא יגיע רחוק.

מבחינת הקמת אתר האינטרנט, צריך לבנות מערכת שתציג את הרהיטים על פי קטגוריות שונות, כאשר בתוך כל קטגוריה אפשר לייצר מאפיינים שונים (חומר, צבע, גודל) שעל פיהם ניתן לסנן את המוצרים. בעמודי המוצר, חובה להציג את המפרט הטכני של המוצר במלואו ובאופן שישרת את הלקוחות המעוניינים לבצע הזמנה. כל מידע שיכול לעניין את הרוכש, חובה עליו להיות רשום בעמוד, בין היתר: המפרט הטכני של המוצר (החומר ממנו עשוי המוצר, הצבעים האפשריים, מידות המוצר, רמת הגימור וכיו"ב), יתרונות של המוצר (למשל, עמידות למים, התאמה למשפחות גדולות, קלות ניקיון וכיו"ב) וכמובן תנאי העיסקה (תנאי התשלום, זמן האספקה, משך תקופת האחריות ומדיניות הביטולים וההחזרות).

האתר צריך להציע מגוון מוצרים נילווים ומשלימים לכל מוצר קיים, לדוגמה: להציע לפינת האוכל, סט כסאות תואם. כמו כן, צריך להציג בפני הגולש אפשרויות של מוצרים חלופיים, לדוגמה: מוצר דומה של חברה אחרת או בעיצוב מעט שונה.

בעולם הרהיטים, מומלץ לאפשר לגולש לשלם מקדמה מראש ואת היתרה לאחר האספקה. לחילופין, לאפשר לגולש לרכוש תוך אפשרות לפריסת תשלומים רחבה.

גם שירות הלקוחות חשוב במיוחד, כאשר יש להבטיח שכל לקוח אשר רוכש מוצר דרך האתר, יוכל לעשות זאת בצורה פשוטה, בטוחה ואמינה, כך שהמוצר יגיע אל היעד במועד שסוכם איתו.

אחרי שהקמנו את החנות הווירטואלית, יש להכין תוכנית שיווקית ולהתחיל בשיווק לקהל היעד הרלוונטי, במסגרת תקציב השיווק שהוקצה למטרה זו.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים