הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. ככה תצליחו עם הקמת חנות אינטרנטית למוצרי בית וגן

ככה תצליחו עם הקמת חנות אינטרנטית למוצרי בית וגן

המקה של חנות באינטרנט למכירה של מוצרי בית וגן יכולה להוות מקפצה עסקית לבית העסק, אם רק עושים את זה נכון. באנו לעשות לכם סדר.
הקמת חנות מקוונת לבית וגן

היתרונות של מכירה בחנות וירטואלית למוצרי בית וגן

אחד מסוגי המוצרים הכי פופולאריים לרכישה בקרב לא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים, הם מוצרי בית וגן. מדובר על פריטים שאמורים לשמש אותנו למשך שנים ארוכות ומשמשים הן למטרות פונקציונאליות (כגון פתרונות אחסון) והן למטרות של עיצוב הבית והגינה (כגון שתילים).

בכל הנוגע למוצרי בית וגן, ישנם אלו שמעדיפים להגיע פיזית אל החנות, ושם לראות מה נכון עבורם ומה יפה יותר במציאות. מנגד, ישנם רבים, שבוחרים לעשות את הרכישה דרך האינטרנט. הם מעדיפים להיכנס לחנות הווירטואלית, לחפש בין המוצרים השונים שמופיעים בה ובסופו של דבר, לבצע את הרכישה בצורה מקוונת. קבוצה זו, של רוכשים באינטרנט, הולכת וגדלה מידי יום, כיוון שהרכישה באינטרנט מאפשרת להם להזמין גם מחנויות הממוקמות רחוק פיזית, בכל שעות היממה, וזאת מבלי לצאת מהבית.

עבור בעלי עסקים, מכירה בחנות וירטואלית למוצרי בית וגן מאפשרת התייעלות וחסכון בעלויות, לצד הגעה לקהלים חדשים. ראשית, עלויות הקמת חנות למוצרי בית וגן באינטרנט ועלויות התחזוקה השוטפת של החנות הווירטואלית, נמוכות משמעותית מהקמה ותחזוקה של עסק פיזי. במכירה באינטרנט, אין צורך בהחזקה של מלאים יקרים ורבים, ישנו חסכון בכח אדם והתשלום החודשי על אחסון האתר הינו כמה מאות שקלים, לעומת שכירות של מקום פיזי שעלותה כמה אלפי שקלים. שנית, במכירה באינטרנט ניתן להגיע לקהלים שממוקמים רחוק פיזית.

בעוד מכירה בחנות וירטואלית מהווה יתרון למוכר בכך שהוא מגיע לקהלים רבים שרחוקים ממנו פיזית, גם מצד הלקוחות קיים יתרון של רכישה באינטרנט כיוון שההיצע הקיים להם באינטרנט הוא רחב הרבה יותר מאשר היצע מצומצם של חנויות פיזיות הקרובות אליהן. כך למעשה, על ידי ניצול האינטרנט לצרכי מכירה של מוצרי בית וגן, נהנים גם הקונים וגם המוכרים.

בניית חנות וירטואלית למוצרי בית וגן

מכירה באינטרנט של מוצרים שונים מתחום בית וגן יכולה להגדיל משמעותית את מחזורי הפעילות של בית העסק. בין אם לעסק קיימת חנות פיזית ובין אם לאו, בניית חנות וירטואלית למוצרי בית וגן היא היום הכרח המציאות. יתרה מכך, עסקים רבים בתחילת דרכם בוחרים פעמים רבות להתחיל עם אתר אינטרנט למכירת מוצרי בית וגן במקום לפתוח חנות פיזית, כך שחנות פיזית אינה תנאי מחייב לפני הקמת חנות אינטרנטית.

בחנות אינטרנטית למוצרי בית וגן ניתן למכור מוצרים כמו פינות נוי, פתרונות אחסון לבית או לגינה, מחסנים לגינה, בריכות לגינה, פינות ישיבה ופופים, עציצים ושתילים, פסלי נוי שונים ועוד. אם לקוח רכש בחנות הווירטואלית, ניתן לספק לו את המוצר לאיסוף עצמי מהחנות הפיזית (אם קיימת), באמצעות משלוח של חברת שליחויות או באמצעות אפשרות לאיסוף המוצר מנקודת איסוף בפריסה ארצית.

החנות האינטרנטית צריכה להציג בצורה נעימה לגלישה את המוצרים, כאשר לכל מוצר חובה לפרט את האפיון הטכני המלא, לפרט את תנאי העסקה (אחריות, זמן אספקה, מדיניות ביטולים, אופן התשלום), להציג תמונות איכותיות של המוצר מזוויות שימוש שונות ולפרט את היתרונות של השימוש במוצר ואת הערך המוסף שהוא מציע לרוכשים. בנוסף, צריכה החנות האינטרנטית לפרט את פרטי יצירת הקשר של בית העסק בצורה שקופה וברורה.

איך מקימים חנות באינטרנט למוצרי בית וגן שתמכור יותר?

המטרה שלנו צריכה להיות שהלקוח ייכנס לחנות הווירטואלית וירכוש ממנה מוצרים בדיוק כפי שהוא היה עושה אילו היה מגיע לחנות הפיזית שלנו. לכן, חוויית הרכישה בחנות הווירטואלית צריכה להיות טובה, להניע את הרוכש לפעולה ולהגדלת סל הרכישה הממוצע שלו ולהקל עליו את הליך ההזמנה ככל שניתן. את כל אלו עושים באמצעות שילוב נכון של סטנדרטים מתקדמים עם יכולות טכניות מקצועיות.

ראשית, החנות צריכה להציג בפני הגולשים באתר את כל קטלוג המוצרים בצורה מסודרת ושתקל עליו לאתר כל מוצר שירצה. קטלוג המוצרים צריך להיות מחולק לפני קטגוריות ברורות, החיפוש באתר צריך להיות חיפוש חכם שמשלימים את הקלדת הגולש ועמודי הקטגוריה צריכים לכלול סינון לפי קריטריונים שונים (טווח מחירים, מותג, צבע וכיו"ב).

שנית, דפי המוצר צריכים לכלול מגוון מחוללי רכישה שיגדילו את הסיכוי שהגולש ירכוש באתר ואף יגדיל את סל הרכישה שלו. בין היתר, ניתן לשלב בדפי המוצר מערכות של מבצעים והנחות, מבצעים שונים, דילים לזמן מוגבל, המלצה על מוצרים משלימים, אפשרות הזמנת מספר מוצרים כחבילה, אפשרות לצבור נקודות בכל הזמנה, רכישה באמצעות קופונים ועוד.

שלישית, חשוב לשים דגש על אבטחת האתר. על האתר להיות מאובטח באמצעות SSL ולהבטיח רכישה בפרוטוקול מאובטח כגון PCI DSS.

רביעית, יש לשים דגש גם על כל הנושאים של התפעול מחוץ לאתר. זמני האספקה צריכים להיות קצרים ככל שניתן, תקופת האחריות צריכה להיות מספקת, אפשרויות החלפה או ביטול צריכות להיות נוחות וברורות לכל רוכש באתר. צריך לזכור שחוויית הרכישה באתר לא מסתיים בסיום ביצוע ההזמנה באתר, אלא רק לאחר קבלת המוצר על ידי הלקוח ואפילו לאחר השימוש בו שאולי הצריך עזרה משירות הלקוחות של בית העסק.

לפני סיום נציין, כי חשוב מאוד לשמור על קשר עם הלקוחות בכל עת, גם בשביל לספק להם שירות טוב ואמין וגם בשביל לקבל פידבקים על כל שלב בתהליך החיפוש או בתהליך הרכישה.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים