הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. מכירות מתנות עם חנות וירטואלית למתנות

מכירות מתנות עם חנות וירטואלית למתנות

כל מה שחשוב לדעת על הקמה של חנות וירטואלית מצליחה ומשגשגת למכירה של מתנות באינטרנט. הכנסו לקריאה.
אתר מכירות למתנות באינטרנט

מהי חנות וירטואלית למכירת מתנות?

אחד מסוגי החנויות הפופולאריות ביותר, הן אלו שמציעות מתנות שונות ומגוונות עבור נשים וגברים. מדובר בחנויות המציגות קטלוג מוצרים כללי יחסית, בלי אפיון ספציפי, אשר כל אחד מהמוצרים יכול לשמש כמתנה, בין אם זה ליום הולדת, יום נישואין, הולדת בן או בת, קידום בעבודה, פרישה ויציאה לפנסיה ועוד.

אנחנו יכולים למצוא שורה ארוכה של חנויות כאלו אשר ממוקמות בקניונים, מרכזי קניות, וכן במקומות נוספים. אנשים המעוניינים לרכוש מתנה מסוימת יעדיפו לעשות זאת דרך חנויות כאלה מאשר דרך חנויות אחרות, מאחר וכאן יוכלו למצוא מגוון רחב יותר של אפשרויות למוצרים שיכולים לשמש כמתנה, ובנוסף, יוכלו להוסיף על גבי המוצרים הקדשה או חריטה, וגם לרכוש כרטיסי ברכה שונים.

על מנת לעשות את זה קל יותר עבור אותם לקוחות וכן על מנת להרחיב את כמות הלקוחות הפוטנציאלי של בית העסק, רבים מבעלי החנויות בוחרים לא להסתפק רק בחנות הפיזית, אלא להקים חנות וירטואלית למתנות בנוסף. זוהי למעשה חנות  אינטרנטית אשר מאפשרת להם למכור מוצרים דרך האינטרנט ולשלוח אותם אל הלקוח בדואר אל היעד אליו ביקש שהם יגיעו.

חנות וירטואלית למתנות היא אתר מכירות אשר דרכו ניתן למצוא לרכוש מתנות מסוגים שונים. המוצרים מחולקים על פי קטגוריות שונות ומגוונות, כשהמטרה היא שהלקוח לא יצטרך להגיע אל החנות באופן פיזי בשביל לבצע את הרכישה, אלא הוא יכול לעשות את זה דרך האתר בצורה פשוטה ונוחה. בחנות וירטואלית למתנות ניתן למצוא למשל צעצועים משרדיים, גאדג'טים מגניבים לבית, כוסות עם תמונה אישית, מוצרי טקסטיל, חולצות עם הדפסה אישית, עטים עם חריטה ועוד.

הקמה של חנות אינטרנטית למתנות מתחילה באפיון

כאשר מתכננים חנות אינטרנטית למכירה של מתנות, חשוב תחילה לאפיין את קהל היעד ואת הנישה של החנות. ישנן חנויות שמוכרות בעיקר מוצרים לימי הולדת, למשל, בלונים, זיקוקים, כרטיסי ברכה, קישוטים וכמובן רעיונות למתנות שונות. מנגד, ישנן חנויות למתנות לגברים או חנויות למתנות לנשים. בניית חנות למתנות לגברים כוללת לדוגמה מוצרים כמו סטים יוקרתיים של עטים, מציות עם חריטה, דגמי אוניות ומכוניות להרכבה, צעצועים משרדיים, ערכות לסיגרים ולאלכוהול ועוד. בניית חנות למתנות לנשים כוללת לדוגמה כלי איפור, מוצרי טקסטיל והלבשה תחתונה, נרות ריחניים, גאדג'טים שונים לבית ועוד. באופן דומה קיימות חנויות למתנות לילדים שמציעות מתנות ייחודיות לילדים כגון משחקים, צעצועים שונים ועוד. אפשר כמובן גם ללכת על חנות קונספט כללית למתנות, שבתוכה יהיו קטגוריות שונות שיכללו הן מתנות לאירועים שונים והן מתנות לגברים ולנשים.

לאחר שאפיינו את החנות ואת קהל היעד, צריך לחשוב על יכולות ואפשרויות מתקדמות שניתן להציע לרוכשים. לדוגמה: חריטה על מוצרים שונים (שעונים, עטים, שלטים לדלתות וכו'), ריקמה או הדפסה על מוצרים (חלוקים, חולצות), הדפסים על מוצרים שונים (כוסות, גביעים), צירוף לוחיות הדפסה (על תמונות למשל) וכן הלאה. הטקסטים והתמונות שישמשו לחריטה ולהדפסה הם כמובן תכנים שהגולשים עצמם יוכלו להעלות באתר המכירות. כך יוכל כל גולש לעצב לעצמו את המוצר שהוא מעוניין בו כראות עיניו.

עכשיו אפשר להתחיל בבניית החנות האינטרנטית למתנות שמעוניינים בה. חשוב שהחנות האינטרנטית תכלול אפשרויות ניווט קלות שיקלו על ההתמצאות באתר, חיפוש מתקדם שידע לאתר מוצרים שונים בקלות, סינונים ומיונים חכמים בעמודי המוצר ועוד. מומלץ לשלב בעמודי המוצרים השונים המלצות על מוצרים נילווים או משלימים, אפשרויות לרכישה של כמה פריטים כחבילה, מבצעים והנחיות מיוחדות ועוד.

כדי להעצים עוד יותר את חוויית המשתמש באתר, ניתן להציע לגולש שימוש ברשימת משאלות wish list כדי שיוכלו "להתלבט" על ידי בחירה של מוצרים המועדפים עליהם בטרם החליטו מה לרכוש. ניתן להציע רכישה של כרטיסי מתנה גיפט-קארד שיאפשרו לרכוש כרטיס וירטואלי לחבר שיוכל לקנות באתר. בסיום תהליך הרכישה, ניתן להציע לרוכשים אריזת מתנה או הוספה של הקדשה אישית, ואף להמליץ לו על רשימת ברכות לדוגמה.

אתר אינטרנט למכירת מתנות יכול להציע גם מכירה סיטונאית או קבוצתית, למשל, מתנות לעובדים. באופן הזה, ניתן יהיה לרכוש כמות גדולה של מתנות במחיר מוזל.

למה חשוב להקים אתר למכירת מתנות באינטרנט?

אתר למכירת מתנות יכול לשרת את בעלי החנות בצורות שונות ומגוונות. למשל, הוא יכול לשרת אותם על ידי כך, שדרך האתר יהיה אפשר להרחיב באופן משמעותי את קהל הלקוחות, לא רק בישראל אלא גם בחו"ל. למשל, אם האתר מציע מוצרי יודאיקה ומוצרים אחרים שקשורים ליהדות או למדינת ישראל, הרי ייתכן מאוד שיהודים וישראלים המתגוררים בחו"ל, ירצו להשתמש בו לצרכים שונים.

כמו כן, האתר יכול לשרת את בעליו, מאחר וכך הם יכולים לשווק את החנות בצורה הרבה יותר טובה דרך גוגל ורשתות חברתיות. הרבה יותר קל לשווק לגולשים חנות וירטואלית מאשר חנות פיזית. כך אפשר להפנות אותם ישירות אל האתר לבצע רכישה כזו או אחרת. תהליך השיווק חייב להיות חכם ויעיל על מנת שהגולשים באמת יתרשמו ממנו, ילמדו דרכו על החנות וירצו לבצע בו קניות של מתנות שונות.

לפני סיום חשוב להבהיר, רכישת מתנות באינטרנט יכולה לחסוך הרבה מאוד זמן, יכולה לחסוך הרבה מאוד טרחה ולהקל, בוודאי בתקופות מסוימות, למשל תקופת חגים אז יש עומסים ולא תמיד קל להתפנות בשביל לבצע קניות או למצוא את מה שמחפשים בחנות פיזית. דרך חנות אינטרנט אפשר לבצע את הרכישה בצורה פשוטה, קלה ונוחה, מבלי לצאת מהבית. זה בא לטובת הלקוח וזה בוודאי יכול למקסם רווחים עבור הבעלים של החנות.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים