הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. ככה תבנו חנות וירטואלית למוצרי בריאות וטבע שתמכור לכם יותר

ככה תבנו חנות וירטואלית למוצרי בריאות וטבע שתמכור לכם יותר

היום, יותר מתמיד, קל ופשוט למכור באינטרנט מוצרי בריאות וטבע, כגון תבלינים, תוספי תזונה, מוצרי טיפוח ושיער, תרופות ללא מרשם, קוסמטיקה ועוד. קראו איך לעשות את זה חכם ונכון.
בניית חנות וירטואלית לתוספי תזונה ולתבלינים

איך בונים חנות וירטואלית לבריאות וטבע בצורה נכונה?

אין זה סוד שבעשורים האחרונים ובפרט החל משנות האלפיים, יותר ויותר אנשים משתמשים בשירותיהן של חנויות בריאות וטבע. שם הם יכולים למצוא מגוון רחב של תוספי תזונה, מאכלים בריאים, תרופות ללא מרשם, מוצרי פארמה וקוסמטיקה, תבלינים, ממרחים ועוד שורה ארוכה של פריטים שיכולים לעזור להם לקיים אורך חיים בריא ונכון.

אם אתה מחזיק ברשותך חנות לבריאות וטבע, תרצה בוודאי להגדיל את כמות הלקוחות שלך, הן ביישוב בו הינך עובד, הן באזור הקרוב או הרחוק אליו ואולי אפילו גם אל מעבר לים. בשביל להרחיב את קהל הלקוחות שלך, אין צורך לפתוח סניפים נוספים, אלא, ניתן להסתפק בהקמת חנות מכירות באינטרנט. חנות זו תאפשר לך לפנות אל גולשים מכל העולם ולהציע להם מוצרים ושירותים על פי בחירה.

במאמר זה נסביר על אופן הקמת חנות וירטואלית למוצרי בריאות וטבע, מה אפשר למכור בה, מדוע משתלם להקים חנות כזו, ואיך בדיוק מבצעים את זה. כלומר, איך בונים חנות בצורה נכונה. חשוב להדגיש, כל בעל חנות פיזית למוצרי בריאות וטבע יכול להקים חנות באינטרנט כשההמלצה היא כמובן להשתמש באנשי מקצוע שיעשו זאת עבורו על מנת למקסם את האפקטיביות של החנות מבחינת חשיפה והמרות.

מה זו חנות וירטואלית למוצרי בריאות וטבע, ומה אפשר למכור בעזרתה?

חנות וירטואלית היא חנות מקוונת, כלומר, חנות שפועלת ברשת האינטרנט. זהו למעשה אתר שבו מוכרים מוצרים שונים בצורה ישירה, כאשר הגולש מוסיף מוצרים לעגלת הקניות הווירטואלית, ממלא את פרטי האישיים ומזין פרטי אשראי לתשלום. המטרה של החנות היא למכור מוצרים ושירותים לגולשים שנכנסים לאתר, תוך שיפור חוויית הרכישה של הרוכשים ותוך התעיילות שנמדדת בחסכון בזמן ובכסף לבעל העסק.

הרעיון הוא מאוד פשוט. במקום שגולש יצטרך להגיע פיסית אל החנות במטרה לרכוש תוסף תזונה, ויטמין או תרופה ללא מרשם, הוא יכול לגלוש באינטרנט, להיכנס אל החנות הווירטואלית ולהזמין בעזרתה מוצרים שונים על פי רצונו, כאילו הם עומדים בחנות פיסית על המדף. ההזמנה מגיעה אל מערכת הניהול של החנות, בעל החנות והעובדים מקבלים אותה ואז הם יכולים לשלוח את המוצרים אל בית הלקוח או לכל מקום אחר. קיימת גם האפשרות שהלקוח יאסוף את המוצרים בעצמו או שחברת שילוח תשלח את המוצרים מהחנות לנקודת איסוף שקרובה פיסית ללקוח.

דרך חנות וירטואלית אפשר למכור כל מוצר שנמכר בחנות הפיסית, בין אם מדובר בחנות וירטואלית לתבלינים, חנות וירטואלית לתוספי תזונה או כל חנות וירטואלית אחר. זהו למעשה הרעיון של חנות באינטרנט. מעבר לרכישת המוצרים עצמם, יוכלו הגולשים באתר לקבל מידע רלוונטי על העסק ועל המוצרים, כגון, שעות פתיחה של בית העסק, דרכי יצירת קשר עם העסק, מפת הגעה לחנות הפיסית, מידע על המוצרים (למי מתאימים, משקל, רכיבים וכן הלאה).

מדוע משתלם להקים חנות וירטואלית?

יש מספר סיבות מדוע משתלם להקים חנות וירטואלית למוצרי בריאות:

  1. קהלים חדשים - חנות וירטואלית מאפשרת לבית העסק להרחיב באופן משמעותי את כמות הלקוחות שלו, בין אם זה בארץ ובין אם זה בחו"ל.
  2. חסכון בעלויות - חנות וירטואלית חוסכת דרמטית את העלויות של אחזקת העסק, שכן התשלום החודשי על אחזקת חנות וירטואלית נמוך משמעותית ביחס לאחזקת חנות פיסית (כמה מאות שקלים בחודש מול כמה אלפי שקלים בחודש).
  3. נוחות רכישה - יותר ויותר לקוחות, פונים היום למסלול של רכישת מוצרים דרך האינטרנט במקום רכישה של מוצרים באופן פיסי. זה חוסך להם זמן על נסיעה וחיפוש חניה, חוסך טרחה של איסוף המוצרים וחוסך את ההמתנה בקופה.
  4. מידע סטטיסטי - בזכות כלים ואמצעים שונים שקיימים ברשת, אפשר לקבל הרבה מאוד מידע על אופי הקניות והלקוחות שמבצעים אותן בחנות המקוונת, מה שיכול לעזור בתהליך קידום של העסק בצורה הרבה יותר טובה.

אז איך מקימים בצורה חכמה חנות תבלינים, חנות תוספי תזונה או חנות למזון בריא באינטרנט?

ראשית, בשביל לבנות חנות וירטואלית למכירת מוצרי בריאות וטבע, חשוב לאפיין היטב את הצרכים של העסק מחד ואת הצרכים של הלקוחות מאידך. לאחר אפיון ברור של הצרכים יש להקים את החנות האינטרנטית בהתאם לאפיון.

יש לבנות מערכת שתהיה מסוגלת להכיל את כל המידע על כל המוצרים והשירותים. חשוב שהלקוח יוכל לקבל את כל המידע הרלוונטי עבורו בצורה אמינה ושקופה.

החנות עצמה צריכה לכלול הרבה מחוללי רכישה: מבצעים, הנחות, קופונים, אפשרות לצבירת נקודות, אפשרות יצירת שוברים דיגיטליים, המלצה על מוצרים נלווים ומשלימים, רכישה של מספר מוצרים כחבילה כוללת ועוד. מחוללי רכישה אלו מדרבנים את הרוכש באתר לבצע הזמנות ואף להגדיל את סל הרכישה הממוצע שלו.

לפני סיום חשוב להדגיש, תהליך הבנייה יכול לקחת זמן ומושקע בו לא מעט כסף, לכן חשוב לבדוק היטב שתהליך הרכישה באמצעות האתר מתבצע על הצד הטוב ביותר, ללא תקלות ובעיות ובאופן בטוח.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים