הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. ככה מקימים חנות וירטואלית לתכשיטים ולשעונים

ככה מקימים חנות וירטואלית לתכשיטים ולשעונים

גם תכשיטים ושעונים ניתן למכור באינטרנט ולהגדיל מכירות. תכנון חכם של החנות האינטרנטית יכולה להגדיל את המכירות מהחנות. במאמר זה נסקור את המסלול לחנות תכשיטים מוצלחת באינטרנט שמוכרת יותר.
בניית חנות תכשיטים באינטרנט

האם בניית חנות אינטרנטית לתכשיטים יכולה לעבוד?

בתחילת הדרך, כאשר החנויות באינטרנט נכנסו לחיינו והתחלנו להשתמש בהן לצורך מסחר אלקטרוני של מוצרים מסוגים שונים, עדין היו מוצרים שרבים לא העזו לרכוש בצורה מקוונת, אלא רק בחנויות פיזיות. לעיתים, הסיבה לכך היתה אופי המוצר ולעתים כיוון שנדרשת מידה רבה של אמון בגורם שמשווק אותו.

עם הזמן למדנו, כי כל מוצר אפשר למצוא ולרכוש באינטרנט, וניתן לעשות זאת בצורה פשוטה וללא חשש, ולא משנה סוג המוצר, איכותו או עלותו. כל עוד מדובר בחנות וירטואלית שאנחנו יודעים מי עומד מאחוריה והאם אנחנו יכולים לסמוך עליו, וכל עוד החנות מנוהלת כמו שצריך, היא תצליח למכור ותמיד יימצאו לה קונים.

אחת הדוגמאות הטובות לכך היא בניית חנות וירטואלית לתכשיטים. במשך שנים היה נהוג לחשוב שמוצרים כמו תכשיטים אפשר לרכוש אך ורק בקניונים או במרכזים מסחריים וכן בחנויות פיזיות שמתמחות בכך. בישראל, לדוגמה, אפשר למצוא לא מעט סוחרי תכשיטים אשר מציעים את שירותיהם בחנויות פיזיות שונות, גדולות או קטנות.

עם הזמן, החל מהעשור הראשון של שנות האלפיים, אנחנו יכולים למצוא יותר ויותר חנויות וירטואליות לתכשיטים גם מוכרות לא מעט ומפרנסות בכבוד את בעליהן. חנויות אלו שייכות הן לבתי עסק וחברות שמחזיקות חנויות פיזיות והן למעצבים ומעצבות עצמאיים אשר מייצרים את התכשיטים בעצמם ובוחרים לשווק אותם דרך האינטרנט בלבד.

בחנות למכירת תכשיטים באינטרנט ניתן לרכוש תכשיטים מסוגים שונים, כגון צמידים, עגילים ושרשראות. ישנן חנויות המתמחות במוצרי כסף או במוצרי זהב, ויש המתמחות באבנים יקרות כגון יהלומים. ישנן חנויות שנוסף על תכשיטים מציעות לרכישה גם שעונים או מתנות שונות.

איך בונים חנות תכשיטים מקוונת שמוכרת בהצלחה?

כדי לבנות חנות וירטואלית מצליחה למכירת תכשיטים, אנו צריכים תחילה לדעת לאפיין את הלקוחות שלנו, לאפיין את המוצרים שלנו, להקים חנות עם תשתית טובה, להעלות מוצרים שיעניינו את הלקוחות ולטפל בצורה שוטפת בהזמנות.

ראשית, אנחנו צריכים לדעת איך לייצר מצב שהלקוח יוכל למצוא כל מוצר שהוא מחפש. לדוגמה, אם הוא מחפש טבעת כסף הוא יוכל למצוא אותה בקלות, כאשר אנחנו מספקים לו אפשרות למצוא טבעות כסף מסוגים שונים, בצורה מהירה ופשוטה. כמובן שהחלוקה והאפיונים צריכים לקחת בחשבון פילוחים שונים: חומרים מהם עשויה הטבעת, למי היא מיועדת, גברים או נשים, עיצוב ועוד.

מעבר לכך, אנחנו צריכים לספק לצרכנים את כל המידע הרלוונטי על התכשיטים. בין אם זה באופן טקסטואלי ובין אם זה באופן ויזואלי. חשוב מאוד להציג תמונות אמינות ואיכותיות של כל תכשיט, בשביל שהם יוכלו לדעת בוודאות מה בדיוק אנחנו רוצים להציע להם. מומלץ לשלב גם תמונות של דוגמנים שמציגים את התכשיט עליהם וכן חוות דעת של רוכשים.

כדאי להציע לגולש מוצרים משלימים ונלווים, וכן רכישת סטים. אם לדוגמה מתעניין הגולש בשרשרת זהב כלשהי, ניתן להציע לו עגילים תואמים, צמיד תואם או אריזת מתנה מהודרת.

החשיבות של יצירת אמינות בחנות האינטרנטית

ישנה חשיבות רבה לאמון הגולש בהליך הרכישה באתר, במיוחד באתר למכירת תכשיטים. הלקוח ירצה שהליך הרכישה יבוצע באופן פשוט ואמין, באופן כזה שהוא יוכל להיות בטוח שאכן המוצר יגיע אליו כמובטח, במועד שסוכם, ללא עלויות נלוות מעבר למה שנדרש לשלם. הגברת אמון הגולשים תגדיל את הסיכוי שהגולשים יבצעו רכישות ואף יגדילו את סל הרכישה הממוצע שלהם. יש מספר דברים שניתן לעשות באתר על מנת לשפר את האמון של הגולשים.

ראשית, על האתר לשדר שקיפות: טלפון ברור בראש העמוד, עמוד אודות המפרט מי עומד מאחורי בית העסק (רצוי לשלב תמונות של בעלי החנות שמשפרות משמעותית את אמון הגולשים), תקנון שמפרט את תנאי הרכישה (זמני אספקה, מדיניות ביטולים, תקופת אחריות וכו') וכן מפרט טכני ברור לכל מוצר בדפי המוצר.

שנית, החנות הווירטואלית צריכה לייצר מערכת שתאפשר ללקוח לרכוש את הטבעת או השרשרת בצורה מאובטחת, מבלי לחשוש שפרטי האשראי שלו חלילה ידלפו, או שיעשה בהם שימוש אחר. בניית חנות לתכשיטים באינטרנט צריכה להיות תמיד מאובטחת עם SSL בפרוטוקול HTTPS ולהציג סימן של מנעול לצד כתובת האתר.

שלישית, צריכים להבטיח שהלקוח יקבל את המוצר בזמן. לשם כך מומלץ לעבוד עם חברת משלוחים שתוכל לאסוף מאיתנו את התכשיט ולספק לרוכש במועד שהובטח. כמובן שהתכשיט חייב להגיע אליו ישירות ובצורה תקינה ואסור שיגיע לכל גורם אחר או במצב פגום.

רביעית, נדרש לקיים מערכת שירות לקוחות שתאפשר למתעניינים ולרוכשים לפנות גם באמצעות טופס יצירת קשר, גם באמצעות שיחת טלפון ורצוי גם באמצעות פניית וואטסאפ. כך, אם יש שאלה או בעיה, תמיד ניתן יהיה לדווח עליה והיא תטופל באופן מיידי.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים