הקמת אתר מכירות באינטרנט שימכור לכם יותר 077-7644819

  1. דף הבית
  2. הבלוג
  3. בניית אתרים מקצועית חייבת לשלב קידום אתרים אורגני

בניית אתרים מקצועית חייבת לשלב קידום אתרים אורגני

ככה תקימו אתר אינטרנט או חנות וירטואלית שתקודם גבוה יותר במנוע החיפוש גוגל.
בניית אתרים מקצועית עם קידום אורגני אפקטיבי

איך בונים אתר אינטרנט?

האינטרנט הוא חלק נכבד מחיינו והוא ממלא פונקציות רבות כמו קריאת חדשות, תקשורת בין אנשים, מכירות ועוד. עסקים רבים גילו את הפוטנציאל של בניית אתר אינטרנט והם פונים אל חברות בניית אתרים על מנת להקים גם להם אתר ברשת. ישנם סוגים שונים של אתרים, כמו אתרי תדמית קטנים המתאימים לעסקים קטנים, או אתרים גדולים כמו פורטלים, אתרי תוכן ואתרי חנות, המאפשרים ניהול מוצרים ומכירה לפי קטלוג המופיע באתר. כאשר בונים אתר אינטרנט, חשוב לעשות לו גם קידום אתרים על מנת שהאתר יופיע גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל, שהוא מנוע החיפוש הפופולרי ביותר, שרובנו מתחילים בו את הגלישה ברשת.

כאשר פונים אל חברת בניית אתרים, רצוי לבוא מוכנים ולתאר איזה סוג אתר אתם רוצים. האם זהו אתר תדמית קטן או שאתם מעוניינים בבניית אתר עם יכולות כמו מערכת ניהול תוכן. האם אתם מעוניינים באתר מכירות שניתן לעשות בו ניהול מוצרים? או האם אתם רוצים אתר המאפשר העלאת תוכן גולשים כמו פורומים, בלוגים וכדומה? הכינו את עצמכם עוד לפני שתיפגשו עם בונה אתרים. בדקו אילו אתרים יש למתחרים שלכם ומה אתם רוצים שיהיה אצלכם באתר. בנוסף, חישבו האם אתם מעוניינים באפשרות לנהל את התוכן באתר באופן יומיומי. האם יהיה זה אתר מתעדכן שתעלו אליו תכנים מידי יום? כל הגורמים הללו ועוד רבים אחרים ישפיעו על הצעת המחיר לבניית האתר, כיוון שאתר בעל יכולות גבוהות דורש עבודה רבה יותר מצד בונה האתר.

ישנן חברות בניית אתרים אשר מציעות מלבד הקמת האתר עצמו גם שירותים כמו קידום אתרים, ניהול תוכן ושיווק באינטרנט. מומלץ מאוד לעשות את קידום האתר באותה חברה שבה בונים אתרים, כיוון שפעולות הקידום מתחילות בשלב ראשוני בפיתוח האתר, ולמעשה במהלך כתיבת הקוד, כבר אז צריך לקחת בחשבון את האופטימיזציה של האתר למנועי החיפוש, כלומר, את התאמת האתר לפרמטרים שמנועי החיפוש מכירים ולפיהם ידורג האתר בתוצאות החיפוש. הכוונה היא לפרמטרים כמו כותרת החלון Title, כותרות h1,h2,h3, תיאור עמוד Description, תוכן העמוד עצמו, יכולת הגדרת מילות מפתח בתוך הקוד, ועוד. אם תבנו אתר בחברת הקמת אתרים שלא מכירה את תחום הקידום, אתם בעצם מוותרים על קידום אופטימלי של האתר, הכולל אופטימיזציית קוד ותוכן.

חברות המציעות בנוסף לכך גם שיווק באינטרנט, מבצעות פעולות שונות שיסייעו להביא לקוחות חדשים אל העסק שלכם, להפיץ ולפרסם אתכם ברשת האינטרנט. כל זה נעשה לא רק על ידי קידום אורגני במנועי חיפוש אלא גם באמצעים כמו פירסום ממומן בגוגל, הפצת מאמרים ברשת, שיווק בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות,  ועוד. שיווק באינטרנט הוא תחום חשוב מאוד, כיוון שהרשת מציעה לכם חשיפה לקהל רחב של לקוחות, וכדאי לנצל זאת לטובתכם וכך להגיע אל כמה שיותר אנשים וליצור לכם תדמית של מקצוענים בתחומכם.

אתר שנבנה כמו שצריך יכול לשדרג את החברה שלכם ולהגדיל את הרווחים בצורה משמעותית. אולם לא כל מי שבונה אתרים יכול להקים אתר אינטרנט איכותי. פיתוח אתר בקוד שאיננו תיקני לפי סטנדרטים של W3C, שנבנה בחברה לא מקצועית או באופן עצמאי ובחינם עלולה לגרום לנזק. לאחר שהאתר נבנה, קשה יותר לשנות אותו ולעיתים תידרש עבודה רבה או אפילו בניית אתר חדש כדי לקדם את האתר במנועי חיפוש. במקרים כאלה נהוג לומר, שלא כל מה שמקבלים חינם הוא באמת משתלם. אם חשוב לכם שהאתר שלכם יהיה איכותי ויגיע לדירוג גבוה, פנו לחברה מקצועית לבניית אתרים, עם עדיפות לחברה שגם מבינה בקידום אתרים, על מנת לבצע אופטימיזציה לאתר כבר מן ההתחלה.

בניית אתר אינטרנט חייבת לשלב מחשבה על קידום אורגני

כאשר בעל עסק מעוניין לבנות אתר אינטרנט חדש, הרבה פעמים הוא מנסה לחסוך בעלויות. במקרים רבים, אנשים מוצאים באינטרנט אתרים המציעים בניית אתר באופן עצמאי ובחינם, כך שכל אחד יכול להקים לעצמו אתר בזמן קצר ובהשקעה מינימלית בלבד של אחזקת האתר. אולם חשוב לזכור שהחיסכון הזה עלול לעלות לכם ביוקר: אתרים הבנויים באמצעות מערכת גנרית אינם בנויים על פי תקנים מחמירים כמו תקני W3C, ולכן עלולים להיות בעייתיים מאוד מבחינת התאימות שלהם לדפדפנים השונים, מבחינת אפשרויות עדכון האתר ושדרוגו בעתיד. בנוסף, האופטימיזציה לא תהיה טובה, ויהיה קשה מאוד לקדם את האתר במנועי החיפוש. כל אלו הם חסרונות רבי משקל כאשר מקימים את אינטרנט למטרות מסחריות, ולבסוף עלולים לגלות שאפילו מעט הכסף שהושקע באתר הזה היה בזבוז, כי האתר איננו מועיל לשיווק העסק, אלא רק דורש מכם זמן ומשאבים מיותרים.

לאור זאת, מומלץ לא לוותר על בניית אתר מקצועי ואיכותי ולפנות לחברת בניית אתרים מתמחה, אשר בקיאה בבניית אתרים עם אופטימיזציית קוד ותוכן, אשר תאפשר בהמשך לקדם את האתר בגוגל. קידום אתרים הוא הכרחי בעיקר כאשר האתר הוא בתחום תחרותי. ישנם אתרים רבים ברשת המתחרים על המקומות בעמוד הראשון בגוגל במילות מפתח הקשורות לתחום פעילותם. כל אותם אתרים הם המתחרים שלכם, וכדי לעבור אותם ולהיות ממוקמים מעליהם בתוצאות החיפוש, עליכם להקדיש תשומת לב לפרמטרים שאליהם גוגל מתייחס בעת דירוג האתר. אותם פרמטרים הם בין היתר: מהירות האתר, התאמה רספונסיבית לרזולוציות שונות, חיבור לכלי גוגל (Google Analytics ו-Google Search Console), מבנה הירככי ברור של תכני האתר, אופטימיזציית תוכן ועוד.

קצת על אופטימיזציית תוכן לאתר

אופטימיזציית תוכן מתחילה דבר ראשון בעריכה נכונה של תגיות המטא, שהן תגיות שנמצאות בכל עמוד באתר ומספקות מידע סמנטי על אותו העמוד.

אלו תגיות המטא שיש לשים אליהם לב:

  • כותרת החלון Title – הכותרת הגבוהה ביותר בעמוד, שאותה גוגל קורא לפני שאר התוכן, ולכן חשוב שהיא תכיל מילות מפתח מרכזיות לקידום האתר. בעת בניית אתר אינטרנט, חשוב להקפיד שלכל עמוד באתר תהיה כותרת חלון ייחודית, ולא כותרת אחת זהה לכל עמודי האתר.
  • כותרות h1,h2,h3 – חשוב לאפשר הכנסת כותרות לכל דף נחיתה באתר. מבנה דף המכיל את הכותרות הללו הוא מוכר לגוגל ומקל על סריקת האתר שלכם. כותרות אלו יכילו גם הן מילות מפתח וביטויי מפתח שאתם רוצים לקדם.
  • תיאור עמוד – חובה שקוד האתר יאפשר כתיבת תיאור עמוד Description ייחודי לכל עמוד באתר, המתאר את תוכן העמוד. תיאור זה מופיע בעמוד התוצאות של גוגל, ולכן חשוב שהוא יהיה כתוב צורה שיווקית.
  • תוכן העמוד – גוגל קורא את תוכן העמוד ולכן חשוב שהאתר יכיל תוכן איכותי, עשיר במילות מפתח וביטויי זנב ארוך בתחום שלכם.
  • מילות מפתח – רשימת ביטויים שמתארים את נושא העמוד. נכון להיום, גוגל כבר אינו מתייחס לרשימת מילות המפתח ומסיק את נושא העמוד מהתוכן שלו.

כאשר בונים אתרים עם חברת מקצועית, מקבלים בתמורה לכסף אתר איכותי, שהקוד שלו הוא קוד תקני וקל משקל, ונעשתה לו אופטימיזציית קוד על מנת להתאים את האתר למנועי חיפוש כמו גוגל. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון מראש את קידום האתר באינטרנט, ולפנות לחברת בניית אתרים המתמחה גם בקידום אתרים, בכדי שהאתר שלכם לא יישאר מאחור, אלא יעקוף את המתחרים ויביא תוצאות שיתבטאו בהצלחת העסק שלכם.

לסיכום

בעלי חברות ועסקים רבים מחליטים היום יותר מבעבר על בניית אתר אינטרנט למטרות שיווק העסק באינטרנט. אתר אינטרנט איכותי יכול לסייע במיתוג ברשת ובהשגת לקוחות חדשים, כמו גם במכירה עצמה וביצירת קשר רציף על קהל הלקוחות שלכם. כאשר רוצים להקים אתר אינטרנט, מומלץ לפנות לחברת בניית אתרים מקצועית, שתבנה לכם אתר איכותי אשר יהווה תחרות אמיתית לכל אותם מתחרים בתחומכם. על מנת לעשות זאת, חשוב שהאתר יהיה מושך, אך גם שהוא יהיה בנוי כהלכה בקוד תיקני לפי תקן W3C, ושתיעשה לו אופטימיזציית קוד ותוכן, בכדי למקסם את היכולת לקדם אותו במנועעי חיפוש. כל הקריטריונים הללו חשובים כשרוצים לפתח אתר אינטרנט מצליח, ולכן חשוב להתייחס אל כל שלבי בניית האתר בכובד ראש, משלב תכנון האתר, דרך עיצוב אתרים מקצועי, כתיבת קוד וקידום אתרים ע"י חברה המתמחה בכך.

צור קשר

הטלפון שלנו: 077-7644819

- או -

מלאו את הטופס להלן ונחזור אליכם בהקדם:

 

 
WhatsApp
אנו משתמשים בעוגיות על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר. קרא עודאני מסכים